aristera says

Wednesday, January 25, 2006

 

kareoke nights

(over a year ago, an old aquaintance and i went to jazz by the bay for drinks are a play at prithvi and some drinks at OnToes. he somehow convinced me to sing. 'With or Without You'. i kept the mike away and sang. then on diwali i dragged some friends along to jazz to sing songs and bring the festival in. my friend R, the performer, wanted to sing YMCA. i flatly refused. we both agreed to Pretty Woman. i sang awful. even my friends said so. but after 4 vodka tonics, i couldnt care two hoots. then on new years eve, at this shady club in calangute-goa, j and i, this time after an awful cocktail and about 3vodkas, we decided to to a theatrical rendition (last song for the night- for obvious reasons) of 'I Will Survive'. it was a riot. didnt do a very very bad job, coz j was good at singing. hehe. but like i said, it was a riot. and then again, today i am singing along while writing this post... and the song is my current state of mind).
.
Oh Pretty Woman
From the Movie "Pretty Woman"
Performed by Roy Orbison
.
Pretty woman, walking down the street
Pretty woman, the kind I like to meet
Pretty woman
I don't believe you,
you're not the truth
No one could look as good as you
Mercy
Pretty woman, won't you pardon me
Pretty woman, I couldn't help see
Pretty womanThat you look lovely as can be
Are you lonely just like me
Wow
Pretty woman, stop a while
Pretty woman, talk a while
Pretty woman, gave your smile to me
Pretty woman, yeah yeah yeah
Pretty woman, look my way
Pretty woman, say you'll stay
with me
'Cause I need you, I'll trear you right
Come with me baby, be mine tonight
Pretty woman, don't walk on by
Pretty woman, make me cryPretty woman, don't walk away,
hey...okayIf that's the way it must be,
okayI guess I'll go on home,
it's lateThere'll be tomorrow nigh,
but wait
What do I sees
is she walking back to me
Yeah, she's walking back to me
Oh, oh, Pretty woman

Comments:
Pretty woman...I'll never tire of seeing that movie. They just don't make men like Richard Gere anymore...sigh!

You know that scene in the bathtub? I think it's the sexiest scene ever...someday shall try it out on the lucky man ;-)
 
geets i agree.
aristera i think another song called when two become one shud also suit ur present mood-

Candle light and soul forever
A dream of you and me together,
Say you believe it, say you believe it,
Free your mind of doubt and danger,
Be for real don't be a stranger,
We can achieve it, we can achieve it
Come a little bit closer baby,
Get it on, get it on,
'Cause tonight is the night when two become one
I need some love like I never needed love before
(Wanna make love to ya baby)
I had a little love, now I'm back for more
(Wanna make love to ya baby)
Set your spirit free, it's the only way to be

Silly games that you were playing,
Empty words we both were saying,
Let's work it out boy, let's work it out boy,
Any deal that we endeavour,
Boys and girls feel good together,
Take it or leave it, take it or leave it
Are you as good as I remember baby,
Get it on, get it on,
'Cause tonight is the night when two become one

I need some love like I never needed love before
(Wanna make love to ya baby)
I had a little love, now I'm back for more
(Wanna make love to ya baby)
Set your spirit free, it's the only way to be

Be a little wiser baby, put it on, put it on,
'Cause tonight is the night when two become one

I need some love like I never needed love before
(Wanna make love to ya baby)
I had a little love, now I'm back for more
(Wanna make love to ya baby)
I need some love like I never needed love before
(Wanna make love to ya baby)
I had a little love, now I'm back for more
(Wanna make love to ya baby)
Set your spirit free, it's the only way to be

It's the only way to be
It's the only way to be

LOL i think i have REDISCOVERED spice girls.
 
"performer", am I?
bitch. ;-)
aaa, well, at least u chose our REAL song for this post. lol. don't worry, hon: after all, how long can that pretty woman of urs REALLY resist?!
;-)
 
One of those Cindrella kind of movies, which you know dont happen in real life, and yet you love them for their perfection.

Ok ok... let me not go there.

Sigh.
 
love, again, were you paying attention in school at all? it's karAoke.

please don't do this to me again.
 
Aparna's song lyrics
Silly games that you were playing,
Empty words we both were saying,
Let's work it out boy, let's work it out boy,
Go for it - and u know u r a hopeless romantic u can't play this detached I will take it slowly routine.
 
hv another song for the state of mind you were in it goes something like this

"I feel it in my fingers
I feel it in my toes
The love that's all around me
And so the feeling grows
It's written on the wind
It's everywhere I go
So if you really love me
Come on and let it show
You know I love you, I always will
My mind's made up by the way that I feel
There's no beginning, there'll be no end
'Cause on my love you can depend
I see your face before me
As I lay on my bed
I cannot get to thinking
Of all the things you said
You gave your promise to me and I gave mine to you
I need someone beside me in everything I do
You know I love you, I always will
My mind's made up by the way that I feel
There's no beginning, there'll be no end
'Cause on my love you can depend
I got to keep it moving
It's written in the wind
Oh everywhere I go
So if you really love me
Come on and let it show
Come on and let it,
Come on and let it,
Come on and let it,
Come on and let it show"-
wet wet wet( ost of four funerals and a wedding)
i love this song. in fact i am listening to it right and having my own karaoke session
 
we need a show & tell show - K pls oblige !!!
 
I absolutely love the movie - was the first "adult movie" I ever watched - okay, okay, so I was a good kid! But it's wonderful state of mind, my friend. Well done! :-)
 
Aparna's 2 karaoke song - totally awesome! Great choice kid!

A Guppie's comment - my curiosity is very piqued my dear Aristera; you've been withholding information. *sulky pout*
 
extempore the first ever adult movie i watched was.........well there was no movie cz i used to watch bay watch. bold and beautiful every week during my school days which had more than its share of adult content than an average adult movie
 
aristera - told ya there is more sleaze on tv than in movies
 
i have another one for d/d...the song will be "what a wonderful world"...way to go dahling...rose tinted glasses at their best!! muah!
 
omg ... *gush* ...

will give appropriate response offline/ on the phone

and will give inappropriate response in person *wink*
 
geeta - you bet!

aparna - i personally prefer 'viva superstar'.

casa - sigh.

guppie - you wish.

sex and the city - rose tinted glasses is not my scene dude.

pretty woman - waiting for the response in person

fly splat - you need to get a life. spellings dont matter. at all.

extempore - thank you ma'am.
 
Post a Comment



<< Home

Archives

August 2005   September 2005   October 2005   November 2005   December 2005   January 2006   February 2006   March 2006   April 2006   May 2006   June 2006   July 2006   August 2006   September 2006   October 2006   November 2006   December 2006   January 2007  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?